пʼятницю, 29 листопада 2013 р.

Модуль 9. Рефлексія.

Я розглянула різні способи диференціального підходу до учнів під час роботи над проектом. Це дуже важливий,на мою думку,етап роботи.Зробити диферінцьований підхід не завжди просто:учні мають різні рівні знань,різні інтереси тощо. Врахувати все повністю,я вважаю,майже неможливо,особливо,якщо крім цього враховувати психологічні особливості дитини. Якщо вчитель врахує хоч половину всіх факторів,це вже добре.Треба намагатися,щоб кожна дитина відчувала в собі можливість зробити свій власний вклад в роботу,а тому треба більш слабким учням давати конкретні інструкції виконання досліджень,можливо,навіть,росписати їм крок за кроком.Здібні ж учні повинні вміти самі будувати стратегію роботи над проектом,вчитель може їх напрямляти,але повністю вирішувати "як" і "що" не треба.Але,це дуже велике навантаження,в першу чергу,на вчителя-керівника проекту.

Немає коментарів:

Дописати коментар