четвер, 28 листопада 2013 р.

Модуль 7. Рефлексія.

Для мене цей модуль був дуже важливим. Тому,що:

  • я відновила навички створення блогу,коли створювала і заповнювала учінівський блог;
  • на своєму прикладі я переконалась,що ,навіть ,дитина зможе це зробити,це не так важко,а ще це дуже цікаво ( починаеш роботи і не можеш зупинитися-так захоплює).
  • при такому способі  проведення досліджень у учня зявляються навички роботи з ІКТ на більш високому рівні, потім це-новий спосіб спілкування не тільки учнів між собою,а й учня з вчителем,крім цього при такому використанні ІКТ набагато простіше слідкувати за правильністю проведення досліджень,за його ходом,можна давати поради щодо використання сайтів (в даному випадку я давала своїй віртуальній учениці поради,які картини краще розглянути). Так у процесі сумісної праці вчителя і учня можна забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту. 
  • Таке спілкування цікаве не тільки уневі,а мені,як вчителю.

1 коментар:

  1. В 7 модулі було потрібно відповісти на запитання: "Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?"
    Сподіваюся, що ви додасте відповідь на це запитання.
    Дуже рада, що вам було легко створювати блог і продумувати роботу учня, оскільки і мені це було цікавим.

    ВідповістиВидалити